Зимові автомобільні шини місто Львів
Категорії
Партнери

Автомобільні шини Falken HS449 Львів

Falken HS449 – елегантні шини для м’яких зим

31

 

Покришки Falken Eurowinter HS449 – саме той випадок, коли легковий автомобіль на цих шинах здатний тримати курсову стійкість однаково добре і на крижаній крихті, і на пухкому снігу, і на сльотавій дорозі.

Працюючи над цією моделлю відомого європейського бренду, спільна група німецьких і японських конструкторів робила наголос на поліпшення основного показника для будь-яких зимових шин – зчеплення на будь-якій поверхні, як на слизькій і мокрій, так і на свіжому снігу.

Спостереження результатів інженерних експериментів і застосування нових технологій проходило на одному з островів архіпелагу Хоккайдо. Японські тест-пілоти, що випробовували нову модель, особисто з’ясували та довели здатність шини долати всі типові проблеми м’яких зим.

Виробник говорить про десяток вдосконалень, якими відрізняється нова шина від попередньої версії цих покришок – HS439. Зміни торкнулися і протектора, і рецепта гуми, і загальної конструкції шини.

Загальний опис

32

Початок продажів моделі Falken HS449 довелося на осінньо-зимовий сезон 2012 року, а на наш ринок шина поступила в січні 2013 року відразу в 32 типорозмірах, діаметром від 13 “до 19”.

Шина випускається під німецьким брендом для установки на важкі та швидкі легкові автомобілі класу «преміум», тому покришка розрахована на масу до 3,5 тонн. Однак виробник допускає використання цих шин і на легковантажних машинах, наприклад пасажирських фургонах.

Покришка найкращим чином підходить для автомобілістів, котрі люблять спокійне водіння, але її можливості дозволяють і досить швидку їзду, переважно по асфальтованих міських дорогах і заміських трасах.

Актуальний той факт, що шина здатна долати невелике бездоріжжя по грунтових ділянках.

Технологічні особливості

У «рецепті» гумової суміші Falken HS449 присутня ще більша кількість силіки, ніж у попередній версії покришки, завдяки чому на цілих 11% покращилися показники зчеплення під час гальмування.

Застосування нових полімерів допомогло німецьким інженерам зробити покришку ще більш легкою, та на цілих 13% більш стійкою при русі в постійно змінних умовах.

33Співробітники німецької компанії приділили увагу прискоренню гальмування на шарі невтрамбованого снігу, для чого наростили кількість канавок шини на 45%.

Зміни торкнулися й візерунка протектора – в моделі застосований нестандартний принцип побудови малюнка з зигзагоподібних 3D-ламелей, будова яких допомагає колесу міцніше чіплятися за складну поверхню зимової дороги.

S-подібні ламелі складної структури мають гострі кромки, які роблять поведінку автомобіля на льоду набагато більш передбачуваною та стабільною, ніж класичні рівні канавки.

Так само розробники приділили велику увагу гальмуванню на пухкому снігу, для чого наростили кількість канавок шини на 45%, що найсприятливішим чином позначилося на поведінці автомобіля при русі по неочищених вулицях після снігопаду.

Жорсткість протекторних блоків була трохи збільшена, що забезпечило шинам стабільність поведінки на мокрому асфальті, а так само збільшило стійкість до зношування та тривалість експлуатації.

Стабілізуюче центральне «ребро» шини так само отримало 3D-профіль, завдяки якому вдалося забезпечити найкращу керованість серед всіх моделей-липучок цього класу.

Інженери Falken не забули про акустичний комфорт і доклали чимало зусиль до зниження рівня шуму, який присутній в усіх без винятку зимових шинах.

Помітно знизити рівень шуму вийшло завдяки достатньо еластичному складу гумової суміші, що вбирає більшу частину звукових хвиль, а так само особливого компонування блоків протектора з взаємним нерівномірним розташуванням один щодо одного.

Перспективи

34Модель Falken Eurowinter HS449, спочатку розроблена для «еврозими» відмінно підходить для експлуатації в помірному кліматі при невеликих морозах.

У світлі порівняно теплих «європейських» зим, які траплялися останні роки, для багатьох автомобілістів подібні зимові шини, що мають відмінні їздові якості та дозволяють відчувати практично «літню» керованість, знаходили все більшу популярність.

Але в той же час не варто забувати, що зима може бути дуже непередбачувана. І як тільки вона знову стане сніжною і морозною – «еврозимові» покришки можуть виявитися не готові до таких складних умов.